Alla inlägg under juli 2010

Av treatmee - 25 juli 2010 21:43

Finns verkligen den personen? Den rätta?
Knappast!


Det finns folk som man kan tänka sig att leva med men det finns alltid småsaker som man retar sig på.

Oviktiga saker som att han aldrig kan ställa upp skorna på hyllan, aldrig kan lägga tandborsten i rätt glas eller att han pratar högt.
Men man lär sig älska varandra men alla har fel.

"den rätta" finns inte.

Inte ens när det gäller kompisar.
Det finns alltid något man stör sig på hos dom också.
Visst vore det bäst om man kunde klona sig själv och bara kunna vara kompis med sig själv!

Men jag skulle nog inte kunna stå ut med en till mig!
Jag är alldeles för störande. Alldeles för barnslig. och defenitivt alldeles för kaxig.
fy för att vara kompis med sin kopia.


Av treatmee - 25 juli 2010 13:37

Sommaren har med sig dom fina studerna. som blir dom underbara minnena.
Den här sommaren kommer bli en av dessa sommarminnen.

Är på en hederlig husbilssemester med den så kallade familjen.
Självklart regnar det men jag skulle inte vilja vara på en annan plats än denna just nu.
Just nu är vi på resande fot. Jag vet faktiskt inte vart vi är på väg riktigt men det får vi väl se med tiden. Det är så underbart att inte veta vart man är på väg. Tänk att få sätta sig på ett tåg som man inte har en aning om vart det är på väg. Bara åka iväg, bort från allt.
Medans jag sitter här och bloggar så kan jag blicka ut mot den där vägen, som jag inte vet vart den leder. Jag skulle vilja beskriva det som en blandning mellan barrskog och åkrar.
Bakom min laptop sitter en av dom varelserna jag älskar allra högst. Han är verkligen en av mina favorita älsklingar.
Jag kan förstå om han är trött. Vi har knappt fått sova någonting den här helgen. för en stund sen kikade han upp och kollade på mig. Det vill jag kalla trötta ögon!
Det är bland det vackraste jag vet!
en blandning mellan nyvaket och nyfikenhet
Vad är vackrare?

Av treatmee - 25 juli 2010 13:22

Sommarens bästa tid är här.
Det regnar. Allt ser förvisso dystert ut men jag tycker att regn på sommaren är bland det bästa som finns. Ligga i en stuga på landet och höra vattendropparna smattra på plåttaket. Man får sitta inne med familjen och kunna kura ihop sig tillsammans. Vem gillar inte det?!
Regn, regn, regn....
Hör bara på ordet "regn".... håll det på tungan, smaka på det en stund och viska ut det. Dra gärna ut på det också.

Jag startade inte bloggen för att prata om regn precis. Jag startade den för att jag skulle vilja uttrycka mig online, fast även anonymt. Jag vill vara jag. Jag vill inte vara perfekt.

Treat me like the why you whant.
Men döm mig inte...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Treatmee, som du vill bli bemött.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards