Direktlänk till inlägg 12 augusti 2010

Ibland blir det helt enkelt för mycket

Av treatmee - 12 augusti 2010 21:05

Att gång på gång tryckas ner i smutsen tar verkligen kol på en. Jag Kämpar och kämpar varje dag för att kunna vara en hyfsat stabil människa men när vissa andra personer (bara för att jävlas) trycker ner mig så hamnar man helt plötsliget  på den där värdelösa bottnen igen. Nu känner jag att nu fan får det vara nog!
Jag måste väl ha precis samma rättigheter som alla andra!
Dom så kallade "vuxna" i den här världen måste nog se sig om lite. Er tid är förbi för längesen. Det är dom unga som är framtiden ändå. Tvinga oss inte att bli som er. Vi är dom vi är och det ska ingen jävla politiker ändra på.

Det finns en viss person som jag vill tillägna just det här inlägget till. Men eftersom jag försöker vara så anonym som möljigt försätter jag med falska namn. Men den här jävla kärringen vill jag inte ens ge något namn.

Jag antar att jag inte känt dig så länge men jag vet precis vem du är. Du är en självupptagen, blåst & klagande tant som tror att livet bara är skit!
Vad har du levt för tragiskt liv egentligen? Du pratar om hur jävla viktigt det är att tänka på framtiden. hur viktigt det är att göra rätt. Men öppna dina fuckig ögon! Ingen är perfekt!
Jag är så jävla trött på dina hemska predikningar om ditt tragiska liv. Ingen bryr sig längre. Tiderna förändras men du måste fan ha fastnat någonstans förlängesen.

Allt den där människan säger riktas mot mig dessutom.
Jag är lat, högljud, omogen, har svårt att hålla i pengar & är oförskämd.
Men jag antar att jag beter mig så efter hur jag vuxit upp. Och i min familj älskar man varandra ändå, oavsett hur man beter sig. Men i närheten av "henne" måste allt vara perfekt. Jag har inte tvingat dig att tycka om mig. Jag har själv gjort allt jag kan för att du ska "gilla" mig, lite ialla fall.
Men nu ger jag fan it.

Tyvärr tvingas vi förmodligen tillbringa mer tid tillsammans vilket jag verkligen föraktar.


Jag anser att jag har rätt att säga vad jag tycker. Och jag använder inte heller några namn så jag antar att det är lugnt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av treatmee - 4 augusti 2010 12:43

tänk dig att du kommer in på ica och ska köpa grönsaker. du blickar bort mot tomaterna och ser att dom svenska är mycket dyrare än dom utländska. bara för det så väljer man dom som man knappt vet var dom kommer ifrån. är inte det lite konstigt? jag m...

Av treatmee - 4 augusti 2010 12:00

Jag är förtillfället ända barnet här i huset. Men tidigare hade jag en storebror. Han tog hand om mig och vi var bästisar. En dag försvann han bara ur mitt liv. Han var inte längre väkommen hem. Han lämnade mig.Men på den tiden då han fortfarande fan...

Av treatmee - 25 juli 2010 21:43

Finns verkligen den personen? Den rätta? Knappast! Det finns folk som man kan tänka sig att leva med men det finns alltid småsaker som man retar sig på. Oviktiga saker som att han aldrig kan ställa upp skorna på hyllan, aldrig kan lägga tandborst...

Av treatmee - 25 juli 2010 13:37

Sommaren har med sig dom fina studerna. som blir dom underbara minnena.Den här sommaren kommer bli en av dessa sommarminnen.Är på en hederlig husbilssemester med den så kallade familjen. Självklart regnar det men jag skulle inte vilja vara på en anna...

Av treatmee - 25 juli 2010 13:22

Sommarens bästa tid är här.Det regnar. Allt ser förvisso dystert ut men jag tycker att regn på sommaren är bland det bästa som finns. Ligga i en stuga på landet och höra vattendropparna smattra på plåttaket. Man får sitta inne med familjen och kunna ...

Presentation

Treatmee, som du vill bli bemött.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards